Ziņas medijiem

No 2. novembra Satiksmes departaments klientu apkalpošanu nodrošinās attālināti

Turpinoties straujai Covid-19 saslimstības izplatībai, Rīgas domes Satiksmes departaments no 2. novembra klientu apkalpošanu un pakalpojumu saņemšanu nodrošinās tikai attālināti.

Speciālisti konsultācijas nodrošinās telefoniski vai izmantojot e-pasta saziņu. Pakalpojumu saskaņošana notiks e-pastā, ar e-pakalpojumu un pasta starpniecību vai arī, izmantojot dokumentu kasti Satiksmes departamenta 1. stāvā Ģertrūdes ielā 36.

Lai saziņa par pakalpojuma sniegšanu notiktu raiti, lūdzam pārliecināties, vai dokumentu iesniegšanas brīdī ir norādīta precīza kontaktinformācija – iesniedzēja vārds un uzvārds, tālrunis un derīga e-pasta adrese. Satiksmes departamenta kontaktinformācija pieejama šeit.

Atgādinām, ka Satiksmes departaments jau šobrīd strādā elektroniskā vidē, un iedzīvotāji arī turpmāk ir aicināti savus jautājumus sūtīt uz e-pastu sd@riga.lv.

Satiksmes organizācijas shēmas darba veikšanai aicinām sūtīt elektroniski uz e-pastu sat.org@riga.lv, savukārt ielu seguma darbu veikšanas atļauju noformēšanas un izsniegšanas pieteikumus uz darbu.atlauja@riga.lv.

Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt uz Satiksmes vadības centra bezmaksas informatīvo tālruni: 80003600.

Aicinām izturēties atbildīgi pret savu un apkārtējo veselību!

Citi jaunumi