Informācija / Vakances / Administratīvās pārvaldes Personāla nodaļas vadītājs

RĪGAS VALSTSPILSĒTAS PAŠVALDĪBAS
ĀRTELPAS UN MOBILITĀTES DEPARTAMENTS
izsludina konkursu uz vakanto amata vietu

Administratīvās pārvaldes
Personāla nodaļas vadītājs
(pilna laika darbs uz nenoteiktu laiku)

Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments (turpmāk – Departaments) ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības vadošā iestāde satiksmes, transporta (tai skaitā sabiedriskā transporta pakalpojumu) un ārējā apgaismojuma nozarē, kas nodrošina transporta infrastruktūras objektu uzturēšanu, projektēšanu un būvniecības organizēšanu, pilsētas sabiedriskā transporta pakalpojumu un pasažieru komercpārvadājumu pārraudzību, koordinēšanu, kontroli, satiksmes organizācijas un satiksmes drošības jautājumu risināšanu un koordinēšanu, pilsētas sabiedriskā transporta sistēmas uzturēšanu un attīstības koncepciju izstrādāšanu, investīciju piesaistīšanu apstiprināto koncepciju realizācijai, Rīgas valstspilsētas pašvaldības ārējā apgaismojuma tīklu ekspluatācijas, remontdarbu, dekoratīvās apgaismes apsaimniekošanas organizēšanu, ielu apgaismojuma, luksoforu un ielu pulksteņu uzturēšanu un apsaimniekošanu, mehānismu tehnisko darbību un ekspluatāciju.

Mēs uzticēsim

  • Realizēt un aktualizēt Departamenta personāla vadības politiku, sagatavot Departamenta īstermiņa un ilgtermiņa personāla plānus, plānot Departamenta personāla resursus;
  • Vadīt nodaļas ikdienas darbu, definēt nodaļas darbības mērķus un plānus;
  • Izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā;
  • Sadarbībā ar struktūrvienību vadītājiem izstrādāt amatiem nepieciešamās kompetences un vērtēšanas kritērijus un organizēt Departamenta amatu klasificēšanu;
  • Koordinēt Departamenta struktūrvienību amatu aprakstu aktualizāciju;
  • Organizēt darba izpildes un kompetenču vērtēšanu un attīstības pārrunas;
  • Izstrādāt līgumu projektus;
  • Veikt sagatavoto personāla vadības un personālsastāva dokumentu projektu tiesiskuma pārbaudi un vizēt tos;
  • Piedalīties darba aizsardzības sistēmas darbības nodrošināšanā un veikt tās tiesiskuma kontroli.

Mēs sagaidām

  • Augstāko izglītību personāla vadībā vai tiesību zinātnē;
  • Augstākā līmeņa valsts valodas zināšanas;
  • Profesionālās zināšanas darba tiesībās;
  • Prasmi interpretēt un piemērot praksē tiesību normas;
  • Zināšanas lietvedībā un prasmi sagatavot juridiskus dokumentus;
  • Labas informācijas tehnoloģiju izmantošanas prasmes;
  • Labas komunikācijas un lietišķās saskarsmes prasmes;
  • Atbildības sajūtu un prasmi patstāvīgi un mērķtiecīgi organizēt darbu;
  • Pieredze jurista vai ar personāla vadību saistītā amatā (vēlams valsts pārvaldes institūcijā) vismaz 3 gadi.

Mēs piedāvājam

  • Dinamisku un atbildīgu darbu uz nenoteiktu laiku Rīgas centrā.
  • Iespēju papildināt profesionālās zināšanas un prasmes.
  • Sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām.
  • Atalgojumu bruto – 2304,00 EUR mēnesī (pirms nodokļu nomaksas).

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV valsts valodā ar norādi “Personāla nodaļas vadītājs” lūdzam sūtīt līdz 2024. gada 10.septembrim uz sd.personals@riga.lv vai pa pastu, adresējot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departamenta Administratīvās pārvaldes Personāla nodaļai, Ģertrūdes iela 36, Rīga, LV- 1011. Kontakttālrunis: 67012737.

Pateicamies visiem par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu!

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (iestāde - Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments, adrese: Ģertrūdes iela 36, Rīga, LV-1011; elektroniskā pasta adrese amd@riga.lv).

Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.

Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.

Citi jaunumi